Sun Ho, Ho Yeow Sun, He Yao Sun

Welcome to my blog...
It's all about my all-time favourite,
Sun Ho.

Monday, January 14, 2008

Keeping Sun in thoughts

Hi guys, thank you so much to those of you who wrote to me to wish me a happy new year...你們都知道我很喜歡讀你們給我的留言,雖然我不是每次都能回復你們,不過大家對我持續的擁護,讓我感到非常感動。我過去一個星期都在生病。我的燒一直不退,不過我還是每天的排舞和唱歌,因爲再過10天就是我和Wyclef的巡迴演唱會了。Please keep me in your thoughts...I wish you guys could be with me at the tour to support me! :)

Love,

SUN

No comments: